Yaşam

İnegöl Belediyesi: Personele Kamu Görevlileri Etik Davranış Eğitimi Verildi

Hizmet içi eğitimlerle çalışanların gelişimine katkı sağlayan İnegöl Belediyesi, kurumsal çalışanlara yönelik “Kamu Görevlilerinde Etik Davranış” eğitimi düzenledi.

Şehri geleceğe taşıyacak hizmetler üretirken çalışanların gelişimine katkı sağlayacak çalışmalar üreten İnegöl Belediyesi, zaman zaman kurum içi eğitimler düzenliyor. Bu kapsamda İnsan Kaynakları ve Eğitim Direktörlüğü tarafından kurum çalışanı için; “Kamu Görevlilerinde Etik Davranışlar” eğitimini düzenledi. Sani Konukoğlu Konferans Salonu, şantiye toplantı salonu 31 Kasım – 02 Aralık tarihleri ​​arasında Meclis Salonu’nda 3 oturumda gerçekleştirilen Kamu Görevlilerine Yönelik Etik Davranış Unsurları eğitimine 150 belediye çalışanı katıldı.

İnegöl Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü Müdürü Hayriye Durmuş tarafından verilen eğitimde, kamu hizmetlerinde etik kurallar hakkında bilgi verilerek çalışanlar arasında farkındalık yaratılması amaçlandı. Eğitim öncesi çalışana açıklamalarda bulunan İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü Osman Kalkan, “İnegöl Belediyesi olarak değerli Belediye Başkanımız Alper Taban Bey’in vizyonu doğrultusunda insan kaynağımızı kurumumuzun en değerli varlığı olarak görüyoruz. , önümüze koydu. Bu doğrultuda insan kaynağımızı her zaman adapte etmeye ve geliştirmeye çalışıyoruz. Bu amaçla bugün düzenlediğimiz eğitimde çalışanlarımızın karşısına yine değerli bir konu ile çıktık. Her konuda olduğu gibi etik unsurlar ve davranışlar konusunda da kurum kültürümüzü daha da geliştirmeyi hedefliyoruz. Bu anlamda mevcut mevzuatımızla örtüşen, genel kabul görmüş toplumsal değerlerimizi referans alan, inanç ve inanç sistemimizle harmanlanan, bilgi, beceri, tutumlarda hayat bulan bir etik anlayışı getirmeyi amaçlıyoruz. ve çalışanlarımızın her birinin davranışları.”

“Bugün kendi kadromuz Hayriye Durmuş Hanım ile bu eğitimi gerçekleştiriyoruz. Umarım bundan ve bu eğitimden önceki birkaç konuda olduğu gibi bundan sonraki süreçlerde de kadromuzun bu anlamdaki yetkinliklerinden faydalanmaya devam edeceğiz. Bu vesileyle eğitimlerimize katılan tüm personelimize fayda sağlamak amacıyla teşekkür etmek istiyorum.”

Sunumuna etik kavramının kökeni ve güven kavramının anlamından yola çıkarak başlayan Hayriye Durmuş, etiğin ahlakla olan bağına ve çalışma hayatına değindi. Durmuş, “Etik; Çalışanların memnuniyetini sağlarken, muamelede eşit, adil ve dürüst davranmayı gerekli kılar. Etik kavramını açıklarken güvenin önemine değinmeden geçmek mümkün değil. Görevin yerine getirilmesinde hizmet bilinci; kalkınma, katılımcılık, şeffaflık, tarafsızlık, dürüstlük, kamu yararını gözetme, hesap verebilirlik, öngörülebilirlik, hizmette yerellik ve beyana inanç ilkelerini hep örneklerle anlattı. Etik; Anlayış ve davranışta yapıları ayakta tutan, kamusal malları ve kültürü savunan temel taşı görevi görür. Selden hiçbir yağış sorumlu tutulamaz ama bir işçinin davranışı tüm kurumu da etkiler” dedi.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Türkiyenin En iyi Hizmeti Sunan Hizmet Ofisi Firmaları Bulmak ücretsiz ve kolaydır Ankara nakliyat
kartal evden eve nakliyat
Başa dön tuşu