Finrota’dan KOBİ’lerin Dijitalleşmesine Katkı Sağlayan Çözümler
Firmaların finansal teknolojideki rotasını çizmesine yardımcı olan Finrota, farklı ölçekteki şirketlere hizmet vererek, tabana yayılma stratejisiyle iş ortaklarının ve kullanıcılarının sayısını artırmaya odaklandı. Ödeme sistemleri ve Açık Bankacılık hizmetlerinin erişilebilirliği, dijitalleşmesi ve kolaylaşması kapsamında hareket eden Finrota, geliştirdiği yenilikçi tahlillerle KOBİ’lerin dijitalleşmesine katkı sağlıyor.
Ödeme sistemleri ve Açık Bankacılık hizmetleri alanında dal başkanı eserler sunan Finrota, KOBİ’lerin dijital dönüşümünü hızlandıracak tahliller geliştirdi. Finrota, Türkiye’nin en büyük online tahsilat sistemi olan Netahsilat ve Açık Bankacılık tahlilleri sunan NetEkstre eserlerini, firmaların yanı sıra KOBİ’lerin de gereksinimlerine özel paketler haline getirdi.
Sektörde fark yaratıyor
Daha düşük fiyatlarla ulaşılan özel paketler, aylık yenilenebildiği üzere dijital kanallardan kolaylıkla iptal edilebiliyor. KOBİ’ler ayrıyeten, kullandıkları eserleri üst pakete taşıyabilme ya da ek paket alma opsiyonuna sahip oluyor. Finrota, bölümde birinci sefer “Kurumsal” ve “KOBİ” segmentini ayırarak fark yaratıyor. Böylece kurumsal, ticari firmaların finansal hayatını kolaylaştıran finansal eserlere KOBİ’ler de ulaşılabiliyor.
Uçtan uca dijitalleşme
KOBİ’lere yarar sağlamak üzere yola çıkan Finrota; eser seçiminden satış sürecine, satış sonrası kurulumdan kullanım ve takviye süreçlerine kadar tüm kademelerin uçtan uca dijital ortamda gerçekleşmesini sağlıyor. KOBİ’lerin tahsilatlarını süratli, inançlı ve kolay kolay alabilmesine yardımcı olan Finrota; tüm süreçlerde e-posta, SMS bilgilendirmesi ve eser kullanım görüntüleri dayanağıyla özel bir tecrübe yaşatıyor.
Hızlı üyelik süreci
Finrota tarafından KOBİ’lere özel sunulan paketlerin üyelik ve satın alma süreçleri Finrota portal üzerinden mümkün olan kısa müddette gerçekleşiyor. Kullanıcılar, çok yakın vakitte Taşınabilir Uygulama aracılığıyla da KOBİ hizmetinden yararlanabilecek. Yeni kullanıcılar, birkaç bilgi ile üyeliklerini oluşturarak gereksinimlerine uygun paket tahlillerinden birini tercih edebiliyor; ödeme yaptıkları kredi kartını kaydederek, aylık abonelik modelinden yararlanabiliyor.
Kullanıcılara tam destek
Finrota’nın “Kurulum Yardımcısı” modülü, heyetim sürecinde gerekli olan evrakları ve süreçleri tamamlayabilmesi için kullanıcılara dayanak veriyor. Kullanıcılar ayrıyeten, eser kullanım müddetinde gereksinim duydukları tüm hizmetler için eğitim görüntülerini izleyebiliyor. Kullanıcılardan gelebilecek soru ve taleplere büyük değer veren Finrota, ilgili gruplarını eğitim malzemeleri ile destekliyor. Kullanıcı yardımı süreçleri, tekrar yapılandırılan yazılım ve CRM uygulamasıyla hızlanıyor.
Yeni atılım ile gelen başarı
Finrota, KOBİ’lere yönelik yeni atılımının meyvelerini kısa mühlet içinde toplamaya başladı. Eser satış maliyetlerinde yüzde 95’lere, eser dayanak ve operasyon maliyetlerinde yüzde 75’lere varan uygunlaştırma sağlayan Finrota, birinci 2 haftada 7 yeni müşteri kazanımıyla 80 adet ve 120 bin TL meblağında tahsilata aracılık etti. Finrota, eseri yaygınlaştırma maksatlı pazarlama faaliyetleriyle birlikte 1 yıl içinde tüm satışlarının ve cirosunun değerli bir kısmını dijital kanallardan gerçekleştirmeyi hedefliyor.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı